Mexico - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Florian en Yannick - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Florian en Yannick - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: Yannick & Florian

Blijf op de hoogte en volg Florian en Yannick

01 Juli 2009 | Mexico, Tulum

Hoi allen,

Het lijkt al een eeuwigheid geleden, maar twee dagen geleden zijn we aangekomen in Mexico. We hebben een redelijk voorspoedige reis gehad. Wel een uur vertraging omdat een boordcomputer van het vliegtuig vervangen moest worden. Geen problemen voor de aansluiting in Atlanta.

Na een nacht goede slaap hebben we gisteren Cancun bekeken. Heerlijk aan het strand gelegen na een avontuurlijke wandeltocht. We hebben coati´s gezien (een soort neusberen) en leguanen. Daarna nog per ongeluk een marinebasis opgelopen, met gelukkig alleen een boze militair tot gevolg. ´s Avonds nog een mooi feestje aan het strand gehad.

Vanochtend zijn we vertrokken naar Tulum. Tulum is wat authentieker dan het Las Vegas-achtige Cancun. In Tulum de eerste Maya-tempels bekeken. Prachtige gebouwen op een idyllische locatie. Azuurblauwe zee met wit strand. Zie foto´s.

Morgen vertrekken we richting Guatamala.

Tot de volgende keer,

Yannick & Florian

• 02 Juli 2009 - 07:23

Joep:

Ziet er goed uit heren! Ik wil ook een coati.

• 02 Juli 2009 - 09:22

Loeki:

Haha nou, jullie kunnen ook maar net foto's zeggen...! Goed dat alles goed gaat! Heel veel plezier, X

• 02 Juli 2009 - 09:45

Angela:

Heren, lekker genieten daar. Er staat jullie nog veel meer moois te wachten. :)
    Nog geen flu verschijnselen? :)
    Have fun!

Groetjes,
    Angela

• 02 Juli 2009 - 12:08

Annet:

Hey!!!

De eerste foto's zijn al veelbelovend! Geniet van jullie reis! Ben erg benieuwd naar de verhalen!!

Xx annet

• 02 Juli 2009 - 15:37

Johan:

Mooi mannen, ziet er goed uit. Internet cafe of hostel?

Gr. Johan

• 02 Juli 2009 - 16:42

Itie:

Mooi, dat Tulum en een feestje met Mexicaanse schonen of andere backpackers klinkt ook niet gek. Goede reis verder.

• 03 Juli 2009 - 16:41

Rianne:

Hola Chico's!

Klinkt goed, mooie foto's ook! Enjoy

• 04 Juli 2009 - 09:30

Oma:

mooie foto's; graag meer!
    veel liefs van oma en heel veel plezier! en wees voorzichtig!!

• 04 Juli 2009 - 15:02

Sander:

Boah!

• 06 Juli 2009 - 18:46

Niek:

Mooi begin van de trip hoor!

Vooral die foto van yannick in de boom is erg geslaagd...

• 08 Juli 2009 - 11:07

Jan:

Kerels!

Ziet er goed uit daar. Hoe staat het met de 100 Corona's? Doet je camera het goed, Yannick? Zo ja, waar blijven alle foto's? ;-)

• 11 Juli 2009 - 14:40

Sander:

Is het niet eens tijd voor een nieuw berichtje, jongens?

• 11 Juli 2009 - 16:47

Kees: